Monday, April 18, 2011

Mencari viewer yang ke-50 000




saya mencari pengunjung bertuah ke blog saya yang ke 50,000 untuk dihadiahkan dengan sekotak macaron (35biji) bernilai Rm 68.00 sebagai tanda penghargaan kepada anda pengunjung setia ke blog saya...


cara-caranya / syarat2 :

1. kunjungilah blog saya..

2. scroll down ke hit counter...jika tertera angka 50,000 anda print blogpage saya dengan paparan angka 50,000 DAN mesti ada keluar title page nama blog dlm 1 satu muka surat..

3. scankan page tersebut dan emailkan kepada saya : azmira_1@hotmail.com dengan butiran anda,

nama.

alamat.

no kp.

no hp..

atau blh pos @ personally jumpa saya...


hadiah anda boleh pick up sendiri @ saya akan poskan...


GOOD LUCK KEPADA ANDA....SELAMAT MELAYARI BLOG SAYA......


jangan gusar, ada 1 lagi hadiah menanti anda..kunjungilah juga blog rakan saya
untuk tawaran yang sama.....

No comments:

Post a Comment