Friday, April 8, 2011

3 utk nurin ariesya adrianna....


alhamdullilah siap jugak kek ini....no 3 utk nurin ariesya adrianna...jika tahun lepas saya mendapat tempahan kek no 4, kini, saya membuatkannya untuk adiknya pulak...terima kasih kerana emaknya, Siti, merupakan salah seorg regular customer saya...kali ini, saya buat berlainan sedikit...more colourful, dan tiba2 saya rasa kek nie terlalu kecil pulak hehehe...almaklumlah, dengan bantuan my aliah, 2.5+++yrs old, this cake turns out like this.... over sikit kan???well, this is the outcome when u work with a little girl...i'll always let my children helps me with d deco...coz, naluri kanak2 mmg sungguh berlainan..and sometimes, i myself kena memasuki alam kanak2 in order to hasilkan kek2 yang kanak2 suka.....colourful, cheerful, adventerous...

No comments:

Post a Comment