Sunday, March 13, 2011

minggu penuh warna-warni...

bermulanya isnin yang lalu, saya membuat promosi rainbow cake / kek pelangi, saya memang banyak menerima tempahan rainbow cake ini...sama ada cream cheese topping / swiss maringue topping..
agak mencabar saya membuat swiss maringue buttercream topping, di mana ada di antara kek tersebut toppingnya saya buat italian maringue buttercream....bagi para bakers, swiss maringue & italian buttercream ini agak mencabar untuk membuatnya terutamanya di malaysia...kerana kebanyakkan bakers menggunakan teknik biasa shortening , butter & creamwell..tetapi swiss/italian maringue ini mmg sedap rasanya seakan-akan whip cream...saya suka creamnya yang berkilat...rasanya pun tidak berapa manis...
.
inilah tempahan2 rainbow cake.. cream cheese frosting adalah yang dipaip stars... yang design lain itu adalah swiss maringue / italian maringue..
nilah antara keratan kek gambar yang dihantar oleh customer...saya masih menunggu yang lain..
thank you all for your orders...
SEKIRANYA ANDA INGIN MERASAKAN KEK INI, SILA LAH MEMBUAT TEMPAHAN SEKARANG KERANA PROMOSI KEK INI AKAN BERAKHIR PADA 16 MAC 2011....CEPAT CALL / SMS SAYA DAN BAYAR DEPOSIT UNTUK MELAYAKKAN ANDA MENDAPATKAN HARGA ISTIMEWA INI...

No comments:

Post a Comment