Friday, March 25, 2011

Engagement Cakes & blueberry cheese tarts



kedua-dua kek ini ditempah oleh Omar, untuk pertunangan beliau...i assume he was ordering for his future fiancee too....HOW SWEET of him....yang pink adalah fondant cake...manakala yang purple adalah buttercream..beliau menempah dan memberi gambar contoh design cake idaman hati beliau...tempahan adhoc yang saya terima daripada beliau hanya dlm masa 3 hari je...nasib baik saya tidak ada tempahan yang banyak minggu ini...almaklumlah, sememangnya saya tidak mengambil tempahan minngu ini untuk friday delivery kerana saya sepatutnya dijadualkan outstation..but last min,cancel!!!so, omar's order can be accepted by me...


yang pink dibuat hampir serupa dengan gambar yang diberikan dgn beberapa adjustments....kenalah kan...nanti ada yang hentam saya kata saya tiru design orang lain pulak!!! manakala yang purple adalah totally design lain drpd yang diberkan..saya menderhaka....hehehe...but off course, kerana beliau telah memberikan permission to me lah!! dia kata janji cantik !!! langsung saya tidak ikut design yang diberikan...entah mengapa saya megimpikan design ini...hasilnya..tadada....english style....


bottom cake: america chocolate cake for both

yang pink : lemon pudding butter cake

yang purple : vanilla pudding butter cake...

selamat bertunang buat Omar dan pasangannya....this cake was safely pick-up by omar's friends...hope they all like the cake....

dan untuk blueberry cheesetarts adalah tempahan kak anis...ofc mate saya..

terima kasih untuk yang orders semua ini...

No comments:

Post a Comment