Saturday, May 21, 2011

ice cream cake for my son & all family members



ice cream cake that i made for the family's celebration....asyik2 kek biasa, so my younger sis(bj hijau) tu request ice cream cake..actually dah lama x wat ice cream cake...the last time was 2 yrs ago, i wat masa nina&aliah's birthday..full ice cream masa tu..coz celebrate kat umah je...licin habis...this time i wat lg tp letakkan choc cake di bwhnya,,tkt2 sampat umah mak jadi susu je nanti..kekeh...atas vanilla cake with crushed oreo cookies
yg besday nya org lain but the sisters yg lbh hahahha.. my sisters (dress hitam & hijau) uncle, my son bj maroon, hubby& darius (kek keta) nie ur birthday cake ya.. happy birthday to all of you...
nie, darius, my nephew yg juga pemilik cake keta biru yg i wat last wk tu...
i tulis happy birthday boys & girls... kdgkala tulisan cantik kdgkala tulisan x cantik..x tau nape ye...
sedap & yummy...nilah balance..tp menjelang esok rasanya dah abis dah.., ice cream cake lah satu2nya cake yg akan habis paling cepat in my family...

No comments:

Post a Comment