Thursday, April 1, 2010

Tempahan coklat terbesar.....

sekiranya masih ingat lagi, di dalam entry yang lepas , saya ada mention yang saya busy dengan tempahan coklat yang besar....bermula dari 2000 pcs of chocolate bar tempahan terus meningkat kepada 7250 pcs....semuanya saya buat dalam tempoh hampir 3 minggu....walaupun letih & penat, tetapi demi kerana minat yang mendalam, saya dapat siapkan juga tempahan ini...i think i have to say a million thanks to my family members yang turut membantu di dalam penghasilan coklat ini....sehinggakan my dear hubby sudah pandai membuat coklat ini....so, nanti bila saya cuti bersalin, nampaknya ada yang dapat take over no worries..........hehehe.....


juga saya mohon maaf untuk customer saya di mana saya tidak dapat menerima tempahan mereka kerana menyiapkan tempahan coklat nie...MOHON MAAF banyak2...

untuk pengetahuan semua, chocolate wrapper ini saya buat sendiri - design sendiri, printing sendiri & juga potong sendiri. bayangkan 7300 ++++ keping perlu dipotong. ( tidak termasuk yang rosak).....ada sebahagian yang saya hantar kepada printing company, but the colour tidak secantik printer yang saya pakai...at the end, saya decide untuk print sendiri je.


so untuk sesiapa yang berminat untuk membeli @ menempah chocolate wrapper sahaja, bolehlah hubungi saya di 019-3766414 @ 012-6752864 ....harga bergantung kepada design....

so inilah sebahagian gambar2 untuk 7250 pcs chocolate bar....
sebahagian coklat yang telah disusun proses pengiraan & cara menyusun coklat
coklat2 yang telah siap disusun dan akan dihantar
penghataran pertama saya hantar sebanyak
4500 pcs dahulu...

No comments:

Post a Comment