Wednesday, February 24, 2010

Chocolate gift box & photo cake

Minggu ini saya menerima adhoc order dari ofcmate, Ori yang pernah order kek utk pertunangan adiknya & birthday anak buahnya....juga photo cake with CMC.... saya menerima tempahan ini memandangkan minggu ni memang tidak banyak order kebetulan selang beberapa minit selepas menerima tempahan photo cake CMC ini, saya mendapat panggilan telefon untuk order gift box chocolate sebanyak 55 pcs untuk corparate company sebagai hadiah untuk anak yatim. Mulanya agak keberatan untuk menerimanya kerana perlu dihantar semua order ini pada hari khamis, iaitu 2 hari sahaja untuk menyediakannya. bukan apa, takut bahan tidak mencukupi dan al-maklumlah, lepas CNY nie pulak tu...selepas berbincang, maka saya menerima tempahan ini dengan menyatakan bahawa Kemungkinan coklat ini berlainan rasa, rupa & bentuk..kerana saya hanya akan buat berdasarkan bahan yang ada tika & saat itu sama ada di rumah & 2,3 kedai berdekatan dengan rumah....
so inilah hasilnya, 55 pcs chocolate gift box yang telah siap sedia untuk di hantar....

No comments:

Post a Comment